Co ja tu wyprawiam?

Obserwuję, notuję, komentuję. Potrafię ostro przyłożyć, ale nie robię tego notorycznie. Pistacjowy blog jest moją osobistą odtrutką na polityczno-obyczajowe niestrawności. Piszę głównie dla siebie, ale Wasze wizyty cieszą mnie niezwykle. Wpadajcie o każdej porze, pogadamy :))

czwartek, 27 sierpnia 2009

Kawał czasu, co?

" jesteś z profila do goryla,
z przodu do małpiego rodu " - napisał mi w pamiętniku zakochany Jacuś K. we wczesnej podstawówce.

Ja będę mniej okrutna, bo zakochana nie jestem :)

" na górze Róże, na dole Fijołki,
kochajmy się razem, jak dwa aniołki" - z najlepszymi życzeniami urodzinowymi dla psyjaciółki z lat szkolnych i nie tylko.

" Niech Ci gwiazdka pomyślności nigdy nie zagaśnie,
a kto z nami nie wypije Simi, niech go piorun trzaśnie."

2 komentarze:

  1. albo "niech pod stołem zaśnie!" takie bardziej...bezpieczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, dopiero to ujrzalam i jestem bardzo wzruszona. Simi bedzie pite, i to niedlugo :)

    OdpowiedzUsuń