Co ja tu wyprawiam?

Obserwuję, notuję, komentuję. Potrafię ostro przyłożyć, ale nie robię tego notorycznie. Pistacjowy blog jest moją osobistą odtrutką na polityczno-obyczajowe niestrawności. Piszę głównie dla siebie, ale Wasze wizyty cieszą mnie niezwykle. Wpadajcie o każdej porze, pogadamy :))

środa, 30 września 2009

Dzień chłopaka, ale numer!

Dzięki blogowym znajomościom: www.kompensacja.blogspot.com dowiedziałem się, że dzisiaj jest Dzień Chłopaka. Pozwolę sobie zatem złożyć życzenia wszystkim mądrym, wrażliwym, inteligentnym, dowcipnym, a przy okazji - eleganckim i charyzmatycznym chłopakom. Reszta niech sobie złoży życzenia bez mojego udziału.
Wymienione chłopaki - róbcie tak dalej!

P.S. Taka jedna (siedzi właśnie obok i się wtrąca) kazała mi dopisać "przystojnym i pracowitym i bez brzucha". Te baby to mają we łbach poprzewracane, co nie?

6 komentarzy:

  1. nie maja, nie mają, logiczne sa i wiedzą czego chcą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś mi się zdaje, że to była zwykła kaczka blogerska. Bea, który to w tym radio tak namataczył???

    OdpowiedzUsuń
  3. co namataczył? dzień chłopaka był, w szkole dzieciaki-chłopaki prezenty dostały:)
    a w radio to panowie dwonili i sie wypowiadali,...no chyba , że to dziennikarze sami do siebie dzwonili:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, dobrze, ale Ty wcześniej znałaś już takie święto czy to osiągnięcie tegoroczne?

    OdpowiedzUsuń
  5. co roku w szkołach sie obchodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. He he - jest takie święto, które istnieje tylko w szkołach :) Ale milo jest jak ktoś napomni...

    OdpowiedzUsuń