Co ja tu wyprawiam?

Obserwuję, notuję, komentuję. Potrafię ostro przyłożyć, ale nie robię tego notorycznie. Pistacjowy blog jest moją osobistą odtrutką na polityczno-obyczajowe niestrawności. Piszę głównie dla siebie, ale Wasze wizyty cieszą mnie niezwykle. Wpadajcie o każdej porze, pogadamy :))

sobota, 5 grudnia 2009

Ślepa uliczka

"Nie podlizuj się!" = reakcja na komplementy.
"Zazdrościsz, co?" = reakcja na krytykę.
"Co się nic nie odzywasz?" = reakcja na powściągliwe milczenie.

"Uważam, że mam rację. Wiem o czym mówię. Jestem w tym dobry. Dobrze wyglądam i ogólnie uważam się za fajnego kosmitę" = bezczelny, zadufany w sobie, arogant.

"Nie jestem pewien. Mogę się mylić. Myślę, że daleko mi do doskonałości. Starałem się, ale na przyszłość postaram się zrobić to lepiej" = zakompleksiony, pozbawiony wiary w siebie, czyli gamoń bez jaj.

"Podobam się sobie i bardzo siebie lubię" = narcyz.

"Generalnie nie jestem sobą zachwycony, a czasami wręcz siebie nie lubię" = masz depresję, najlepiej idź do psychologa.

Nie muszę nigdzie chodzić, he he... " To i nie masz się z czego cieszyć."

6 komentarzy:

  1. Pistacjowy...chcesz o tym porozmawiać? :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))....

    OdpowiedzUsuń
  3. Bea, podobały Ci się teksty konkursowe?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nee ;p Zresztą Brad Pitt wcale nie jest aż taki ładny żeby się o nim na bloggerze rozpisywać ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. To co piszesz jest w sumie prawdą, bo większość ludzi po prostu nie umie znaleźć 'aurea mediocritas', w sensie, że złotego środka między tymi wartościami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Clavus, tak mi się skojarzyło, bo pisałaś o Śmierci...

    Co do złotego środka, to masz rację, ale do tego dochodzi jeszcze ludzka przekora. Dlatego często, aby uzyskać pożądana reakcję, warto o tym pamiętać. Ludźmi można w sumie bardzo łatwo manipulować ( na całe szczęście - nie wszystkimi)

    OdpowiedzUsuń