Co ja tu wyprawiam?

Obserwuję, notuję, komentuję. Potrafię ostro przyłożyć, ale nie robię tego notorycznie. Pistacjowy blog jest moją osobistą odtrutką na polityczno-obyczajowe niestrawności. Piszę głównie dla siebie, ale Wasze wizyty cieszą mnie niezwykle. Wpadajcie o każdej porze, pogadamy :))

sobota, 3 kwietnia 2010

Już się chichram

Muszę mieć wesołe Święta, nie ma innej opcji.

W ciągu ostatnich 48 godzin:
- 'wesołych świąt' życzyło mi około 220 osób, a w tym (dodatkowo):

- spokojnych - 43 osoby
- miłych - 41
- miłego wypoczynku - 5
- zdrowych - 15
- rodzinnych -2
- leniwych - 1

Ja Wam życzę wszystkiego po trochu. I dużo słońca.

3 komentarze:

  1. Najbardziej podobaja mi sie te "leniwe":) też takie chcę!

    to ja Tobie: pogodnych, spełnionych, ciepłych, wiosennych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się dołączam z tymi zdrowymi, wesołymi i pełnymi ciepła i rodzinnej atmosfery Świętami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że są wesołe. Ja po raz pierwszy spędzam święta poza rodziną i bardzo mi z tym dobrze.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń