Co ja tu wyprawiam?

Obserwuję, notuję, komentuję. Potrafię ostro przyłożyć, ale nie robię tego notorycznie. Pistacjowy blog jest moją osobistą odtrutką na polityczno-obyczajowe niestrawności. Piszę głównie dla siebie, ale Wasze wizyty cieszą mnie niezwykle. Wpadajcie o każdej porze, pogadamy :))

czwartek, 4 marca 2010

Palikota POsłali do kąta

Janusz Palikot jest jednym z najbardziej wyluzowanych facetów jakich (medialnie) znam.
Wiem, wiem, był okres kiedy niektórzy nawet się nim zachwycali, ale obecnie panuje nurt na "nie". Niech sobie panuje. Palikot ma wiele niedyplomatycznych wyskoków na sumieniu i nie mam zamiaru odgrywać jego adwokata. Nie wszystko co mówił czy robił jest w moim guście. Ja jednak najzwyczajniej lubię faceta. Za polot, fason, inteligencję, poczucie humoru. Za naturalny luz i brak jakiejkolwiek żółtej zawiści w stosunku do ludzi i świata. Zarząd PO postawił go do kąta i pogroził paluszkiem, że niby pan poseł ma się uspokoić. Akurat. Prędzej czy później pan poseł wyleci z partii, bo się do chodzenia w kagańcu, ani na smyczy, nie nadaje. Powinien pozostać "niezrzeszony", bo jest zbyt dużą indywidualnością, żeby beczeć z całym stadem na jedną modłę.

Zapewne mało kto się ze mną zgodzi, ale to nic nie szkodzi :)))))

3 komentarze:

  1. To prawda, zresztą z taką kasą, jaką on posiada można sobie pozwolić na taką indywidualność

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co wróble mi naćwierkały, to Drzewiecki i Schetyna imponującą kasę mają również, ale już bez indywidualności, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po reportażu Tomasza Sekielskiego pt."Władcy marionetek" w którym dowiadujemy się bezpośrednio od człowieka, któremu pan Palikot obiecał PUBLICZNIE wypłacić z własnej kieszeni straty poniesione przez absurdalne decyzje fiskusa (sławetna historia piekarza ofiarującemu niesprzedany chleb potrzebującym, doprowadzonego przez fiskus do totalnej ruiny), że NIKT NIGDY danej obietnicy nie dotrzymał - po tym reportażu, moja sympatia do posła Palikota wyparowała.
    JEST PAN NIKIM, PANIE PALIKOT!

    OdpowiedzUsuń