Co ja tu wyprawiam?

Obserwuję, notuję, komentuję. Potrafię ostro przyłożyć, ale nie robię tego notorycznie. Pistacjowy blog jest moją osobistą odtrutką na polityczno-obyczajowe niestrawności. Piszę głównie dla siebie, ale Wasze wizyty cieszą mnie niezwykle. Wpadajcie o każdej porze, pogadamy :))

poniedziałek, 8 marca 2010

Dwie rozmowy

Wywiad - rozmowa Małgorzaty Domagalik z profesorem Wiktorem Osiatyńskim ("Ona i On") oraz Grzegorza Miecugowa "Inny punkt widzenia" z profesor Magdaleną Środą. Podsumowanie wszystkiego co mnie ostatnio nurtuje na temat Polski, społeczeństwa, relacji międzyludzkich, polityki, obyczajów. Mądrzy, myślący ludzie, niosący odrobinę nadziei.

Czy ktoś z Was oglądał?

P.S. Dopisek z dnia 09.03.10

Profesor Osiatyński powiedział w odpowiedzi na pytania red. Domagalik coś takiego:
" Największym błędem kobiet w stosunku do mężczyzn, jest nagminna chęć zawłaszczania. Nie powinny one natomiast godzić się, tolerować, podporządkowywać się lub ulegać męskiemu egoizmowi. " Kosmita się pod tym podpisuje.

4 komentarze:

  1. Oglądałam obydwie rozmowy. Zdycydowanie większe wrażenie zrobiła na mnie prof. Środa.
    Nie jestem feministką, bo nie zgadzam się ze wszystkimi ich radykalnymi postulatami, ale w swoim otoczeniu szerzę świadomość partnerstwa, szczególnie w sferze domowej. Mam nawet pewne sukcesy, co mnie cieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ło ja w politykę się w ogóle nie mieszam, więc nawet nie wiem o kim piszesz ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. kiciu, ja Tobie pogratulować, bo to są sukcesy przez duże "S"!
    P.S. fajnie, że się odzywasz do kosmity, bo on taki jakiś zatroskany ostatnio, a do tego miota się sam ze sobą czyli z własnymi myślami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Clavus, widzę, że jesteś w nastroju do żarcików :) A może Oscary oglądałaś? Wiem już kto kogo i dlaczego, ale czy prawda, że nudne było?

    OdpowiedzUsuń