Co ja tu wyprawiam?

Obserwuję, notuję, komentuję. Potrafię ostro przyłożyć, ale nie robię tego notorycznie. Pistacjowy blog jest moją osobistą odtrutką na polityczno-obyczajowe niestrawności. Piszę głównie dla siebie, ale Wasze wizyty cieszą mnie niezwykle. Wpadajcie o każdej porze, pogadamy :))

poniedziałek, 6 lipca 2009

Nadzieja bywa matką optymizmu

Oglądałam wczoraj 24 godziny w TVN24. Jakaż to przyjemność słuchać profesora Jerzego Buzka. Spokój, kultura, prawdziwa polszczyzna, charyzma, życzliwy uśmiech. Inteligencka twarz myślącego człowieka. Kochani, jeszcze nie wyginęliśmy. Nie dajmy się pół mózgowcom "a la kartofel & burak." Jeśli trzeba, to próbówki w ruch! Odrodzimy się i będzie dobrze!

5 komentarzy:

  1. W tym wypadku zapewne tak...ale nie dajmy sie zwiesc ze wytrawny jezyk oraz rasowe pochodzenie jest zawsze pewnikiem na charakter rownie wysokiego lotu. Jest to na ogol 50/50 szansa, w obydwie strony.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się jednak cieszę, że jako gość w TVN24 zasiadł wczoraj kulturalny, spokojny, pogodny, wysławiający się dobrą polszczyzną człowiek. Ze swoją inteligencką twarzą i nienagannymi manierami będzie naszą ważną wizytówką w UE. Po defiladzie twarzy kojarzonych często z burakami i kartoflami, to istotna zmiana, w moim mniemaniu, na lepsze. Pan Marcinkiewicz zarażony stylem pani Joli Rutowicz, jest w tym rozdziale przysłowiową "wisienką na torcie". Poza tym, Tobie nie muszę przecież tłumaczyć, że polityka nie jest niczym innym jak brudnym grzęzawiskiem pozbawionym szczerości i skrupułów i chyba żaden polityk na świecie nie jest dzisiaj uczciwym idealistą. Realia są takie, że w wypadku naszego podwórka, do PE pojadą tacy Polacy jak pan Czarnecki, Cymański, Olejniczak & Co.,. W tym kontekście ewentualna nominacja Jerzego Buzka mnie cieszy. Euforia i rozdmuchiwanie tego faktu jako "sukces" obecnego rządu są oczywiście zwyczajowym, iluzjonistycznym pokazem fajerwerków "pod publiczkę", co jest już nudnawe i niezbyt dobrze świadczy o naszych mediach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie pan Buzek jest bohaterem i prawdziwym liderem, taki z charyzma. Polubiłem go od razu jak został premierem. Konkretny gość.

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko po co mu Kamiński...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bea, o czym Ty piszesz? Wyjaśnij!

    P.S.
    Gdzie jesteś?

    OdpowiedzUsuń