Co ja tu wyprawiam?

Obserwuję, notuję, komentuję. Potrafię ostro przyłożyć, ale nie robię tego notorycznie. Pistacjowy blog jest moją osobistą odtrutką na polityczno-obyczajowe niestrawności. Piszę głównie dla siebie, ale Wasze wizyty cieszą mnie niezwykle. Wpadajcie o każdej porze, pogadamy :))

niedziela, 24 kwietnia 2011

I Bóg stworzył jajko

Moja irytacja wzrasta. Wielkanoc w Polsce. Msze, procesje, święcenia kiełbas. Groby Jezusa Chrystusa. Jeden ohydniejszy od drugiego, a w tym roku oczywiście z motywem katastrofy smoleńskiej w tle. Horror.

Nie jestem ateistą. Wierzę, że istnieje w tym wszechświecie inteligencja nieporównywalnie wyższa od naszej, która stworzyła system życia na Ziemi i elementy świata nas otaczającego.
I niepotrzebni mi są żadni pośrednicy, aby uwierzyć, bo dowody znajduję wszędzie, od perfekcyjnej konstrukcji kryształu, płatka śniegu, poprzez piękno kwiatów do fascynującej tajemnicy ludzkiego mózgu, z którego ciągle jeszcze nie potrafimy w pełni korzystać. Cuda są wokół nas.

Bo weźmy dla przykładu takie jajko. Czyż nie graniczy z cudem?
I ciągle nie wiemy, co było pierwsze...

Smacznego.

6 komentarzy:

  1. Ja byłam pierwsza, Pan tu nie stał:) wesołych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jak Ty wierzę, ale bez pośredników:) Wesołych :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. To jedno akurat wiemy - jajko było pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A to jajko było pewnie anonimowe? :)))))))

    Bea, Kiciu, jajko (!) dzięki za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja co raz mnie wierzę w inteligencję wyższą, w jakiegoś stworzyciela... w jajko wierzę.

    OdpowiedzUsuń