Co ja tu wyprawiam?

Obserwuję, notuję, komentuję. Potrafię ostro przyłożyć, ale nie robię tego notorycznie. Pistacjowy blog jest moją osobistą odtrutką na polityczno-obyczajowe niestrawności. Piszę głównie dla siebie, ale Wasze wizyty cieszą mnie niezwykle. Wpadajcie o każdej porze, pogadamy :))

sobota, 29 maja 2010

Żuławski bez skazy

Dla mnie bez. I niech mi ktoś powie, że to nie jest wspaniały i mądry umysł! A z resztą! Możecie sobie gadać i myśleć, co chcecie. Takich jak on ludzi jest niestety coraz mniej. Ja wiem, że to brzmi patetycznie, ale jestem (jak zwykle) pod wielkim wrażeniem Andrzeja Żuławskiego, którego się słucha i czyta w naszym kraju zbyt oszczędnie, natomiast zbyt hojnie obrzuca się go idiotycznym mianem skandalisty, chociaż ze skandalistą ma on akurat tyle wspólnego, co bracia Mroczkowie z pojęciem o aktorstwie. Świat stanął na głowie. Idiota Strzelecki jest rektorem PWST, a o istnieniu Żuławskiego wiedzą jedynie kucharki czytujące "życie na gorąco" (pani, to ten stary, co niecnie wykorzystał młodziutką Weronikę Rosati!).

O kretynach się szeroko pisze i dyskutuje, a ludzi mądrych ośmiesza lub odsuwa w zapomnienie.

Jeszcze sekunda i szlag mnie trafi, kurwa mać!

11 komentarzy:

  1. Program powinien być powtarzany dzisiaj o godzinie 16 w TVN24.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już po ptokach:), z pózno zaglądnełam i nie obejrzę - niestety.
    Ostro się wkurzyłeś, ale podzielam Twoje zdanie, świat zwiriował.

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście miało być zwariował:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ok, Żuławski ok, ale nie pierze sie brudów tak jawnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytaj brukowców. Są bezwartościowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. precz z tabloidami, nie czytam, poprostu brzydzę się nimi.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochani, a tak konkretnie: czy ktoś z Was w rezultacie obejrzał ten program?

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się Twój komentarz o p.Andrzeju,podzielam to zdanie...no może nie do końca, ale jednak.Końcowy akcent też z charakterem.Marie

    OdpowiedzUsuń
  9. Marie, witaj na pistacjowym blogu :)
    Miło, że ktoś JESZCZE docenia umysł AŻ!

    OdpowiedzUsuń
  10. Doceniam,bo to erudyta i ogromny intelekt,a jego życie osobiste to osobna powiastka...M

    OdpowiedzUsuń
  11. Jego życie osobiste, to nie nasz interes, tak uważam.

    OdpowiedzUsuń