Co ja tu wyprawiam?

Obserwuję, notuję, komentuję. Potrafię ostro przyłożyć, ale nie robię tego notorycznie. Pistacjowy blog jest moją osobistą odtrutką na polityczno-obyczajowe niestrawności. Piszę głównie dla siebie, ale Wasze wizyty cieszą mnie niezwykle. Wpadajcie o każdej porze, pogadamy :))

sobota, 22 maja 2010

Andrzej Żuławski

Dzisiaj, o godzinie 18 w programie "Ona i On" (TVN24) gościem Małgorzaty Domagalik będzie Andrzej Żuławski. Powtórka programu: niedziela, godzina 16:10.

http://www.tvn24.pl/programtv.html

Edit: dla tych, co to niby nie znali...http://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_%C5%BBu%C5%82awski

9 komentarzy:

  1. Trzeba oglądnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woda zalała wszystko i programu nie było.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie udało się posłuchać i zrozumieć, cóż powódź zawiniła.

    OdpowiedzUsuń
  4. No nam obiecali wycieczkę do Warszawy i przez pogodę nie jedziemy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się doczekałem "spotkania" z Żuławskim ( dzisiaj o 18 z minutami) to i Ty pewnie przyjedziesz do Warszawy. Ciekawe czy Ci się spodoba (ta wycieczka).

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się Twoja ocena Andrzeja Żuławskiego,choć nie do końca się z nią zgadzam,ale fakt,że jest to facet piekielnie inteligentny,erudyta,oczytany i ma wiele do powiedzenia.Podoba mi się też Twój końcowy akcent wypowiedzi...No,z charakterem.M.

    OdpowiedzUsuń