Co ja tu wyprawiam?

Obserwuję, notuję, komentuję. Potrafię ostro przyłożyć, ale nie robię tego notorycznie. Pistacjowy blog jest moją osobistą odtrutką na polityczno-obyczajowe niestrawności. Piszę głównie dla siebie, ale Wasze wizyty cieszą mnie niezwykle. Wpadajcie o każdej porze, pogadamy :))

piątek, 18 listopada 2011

Stara opozycja obumarła, mamy narodziny nowej

Cztery lata temu Donald Tusk wygłosił trzygodzinne expose i opozycja darła pyski, że "za długie". W tym roku premier przemawiał godzinę i powstał lament, że nie powiedział o wszystkim. Nie dogodzisz.
Słuchałem uważnie i jako obywatel uważam, że dzisiejsze expose było przyzwoite i wystarczająco konkretne http://www.tvn24.pl/0,1724766,0,1,premier-rozpoczal-wyglaszac-expose,wiadomosc.html

Wystąpienie prezesa Kaczyńskiego uświadomiło mi, że ten inteligentny kiedyś człowiek stracił rozsądek oraz umiejętność słuchania ze zrozumieniem. Jarosław Kaczyński, ogłuszony bólem po utracie brata bliźniaka i  kolejną porażką wyborczą, odszedł gdzieś bardzo daleko i walczy z demonami własnej przeszłości.
Scena polityczna, a w szczególności sala sejmowa, nie nadają się do tego.

Prawo i Sprawiedliwość okrojone ze swoich najmocniejszych graczy rozpada się coraz bardziej, a Sojusz Lewicy Demokratycznej stracił gros wiernych kibiców i Leszek Miller nie wskrzesi jej za pomocą  koszarowych dowcipów. Cała nadzieja w Ruchu Janusza Palikota, którego dzisiejsze wystąpienie sejmowe przypomniało mi czym powinna być konstruktywna i inteligentna opozycja.
Cieszę się, że słusznie zaryzykowałem w ostatnich  wyborach.
P.S.
Właśnie żołądkuje się pani Beata Kempa, puszysta diwa pisowskiego kabaretu. Oj, będzie się działo. Pisowcy zaczynają kolejną rozróbę i pewnie znów się uśmiejemy.

Edit 19.11.2011 godzina 9:00

Ciekawy wywiad z Najsztubem (kliknij)

3 komentarze:

  1. Ocena za wystąpienia:
    Donald Tusk 4+
    Jarosław Kaczyński 1+
    Janusz Palikot 5
    Leszek Miller 0

    OdpowiedzUsuń
  2. Pistacjowy, aktywny Pistacjowy:)

    JP dałabym 3+ bo jego gadanie jest niby logiczne ale i demagogiczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Bea, a słyszałaś już czyjekolwiek wystąpienie w Sejmie, które nie było demagogiczne? Logiczne natomiast nie zdarzają się nigdy

    OdpowiedzUsuń