Co ja tu wyprawiam?

Obserwuję, notuję, komentuję. Potrafię ostro przyłożyć, ale nie robię tego notorycznie. Pistacjowy blog jest moją osobistą odtrutką na polityczno-obyczajowe niestrawności. Piszę głównie dla siebie, ale Wasze wizyty cieszą mnie niezwykle. Wpadajcie o każdej porze, pogadamy :))

piątek, 29 stycznia 2010

To był czwartek Donalda Tuska

Wycofanie swojej kandydatury z kampanii prezydenckiej miało być niby tym strzałem? Hmm, czemu nie. Zastanawiałem się właśnie, co też Waść wykombinujesz, bo lód się robił coraz cieńszy...a tu WRUUUM! i takie cóś! Zuch chłopak, przez jakiś czas będzie o czym dyskutować. Ja bym jednak radził nie zasiadać na laurach i już teraz obmyślać następny materiał na newsy, bo ludziska są rozpaskudzone i świeżej krwi potrzebują nieustannie. Powiem bez cienia dyplomacji, że mnie teraz najbardziej zwaliłaby z nóg wiadomość o kandydaturze Włodzimierza Cimoszewicza. I to z ramienia Platformy Obywatelskiej. Stać pana, premierze, na taki gest? He he he...

9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że go na to nie stać. Koniunkuralista jakim jest Cimoszewicz zupełnie mi nie odpowiada. Już wolę wiernego żołnierza, bo po nim wiem czego mogę się spodziewać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj:)Zajrzałam, bo znalazłam Twój blog na liście konkursowej.Ciekawość mnie tu przywiodła.Rozejrzę się po Twoim królestwie i pewnie będę zaglądać. Na razie pozdrawiam ciepło, bo zimno i zmykam.:)
    Jasmine

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusk zrobil dobry ruch. Teraz jest szansa na oflankowanie wszystkich narodowych faszystow w Polsce.

    @Beata

    Komorowski z tymi wasikami ? obciach na salonach... To nie Turcja

    @Pistacjowy

    Komorowski ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym stawiał na Radosława Sikorskiego, przynajmniej nie kompromituje Polski za granicami i dobrze się prezentuje. A jakość polityki - nie spodziewałbym się po politykach żadnych rewelacji, bez względu na polityczną "opcję".

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasmine, dzięki za wizytę! Mój udział w konkursie jest złamaniem osobistej zasady: unikanie wszelkich konkursów. To już drugi raz pod rząd, ale tylko i wyłącznie dla wparcia Kuraka i portalu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Leo, nie mam pojęcia kogo naprawdę Kiciaszara miała na myśli. Wierny - pasuje do Komorowskiego, żołnierz - że były minister MON u, czyli Radek Sikorski.

    Mnie osobiście ani jeden, ani drugi nie pasuje do roli Prezydenta.

    Z kandydatów (na czas obecny) najlepiej pasuje mi Olechowski, że względu na ogładę, elegancję, aparycję, rzetelne wykształcenie (ekonomiczne?), liberalizm, rzeczywista znajomość języków obcych i na dodatek: duże poczucie humoru.
    Mówi się o nim różnie, ja niestety nie znam faceta inaczej niż z przekazów medialnych. Tak samo jak wszystkich pozostałych. Na ich tle, Olechowski wypada w moich oczach najkorzystniej. Nie wstydziłbym się gdyby reprezentował Polskę na wszystkich politycznych salonach świata.

    OdpowiedzUsuń
  7. Grzegorz, ja jakoś nie mam zaufania do Sikorskiego. Popełnił w mojej ocenie kilka gaf, które dyskwalifikują go jako dyplomatę. Prezydent, to przecież taki nasz główny Ambasador na cały świat. Powinien być niezwykle zręczny i subtelny.

    OdpowiedzUsuń