Co ja tu wyprawiam?

Obserwuję, notuję, komentuję. Potrafię ostro przyłożyć, ale nie robię tego notorycznie. Pistacjowy blog jest moją osobistą odtrutką na polityczno-obyczajowe niestrawności. Piszę głównie dla siebie, ale Wasze wizyty cieszą mnie niezwykle. Wpadajcie o każdej porze, pogadamy :))

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

URATUJ WIATRAKI

Zamiast inwestować bezmyślnie w elektrownie atomowe, moglibyśmy choć raz wykorzystać nasze zacofanie gospodarcze i nadrobić stracony czas. Inwestując w rozbudowę systemu energii odnawialnej unikniemy błędu krajów wysokorozwiniętych i wkroczymy na ścieżkę niezależności energetycznej.

Akcja "URATUJ WIATRAKI" dała już swoje rezultaty ( najnowsze wiadomości - kliknij)

Budowa elektrowni atomowych ma sens jedynie dla tych, którzy zainwestowali już duże pieniądze w projekty i etap przygotowawczy.  Nie pozwólmy zatruwać najpiękniejszych obszarów Polski budową tykającej bomby atomowej, która zrobiła spustoszenie na świecie.

Więcej informacji: PIGEO (kliknij)

3 komentarze:

  1. Do dzisiaj tylko powiadomienie widziałam o nowej notce, ale notki nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komputer mi szaleje, pasek dolny skoczył na bok po prawej...Nie wiem co się dzieje.

      Usuń
  2. A kogo to obchodzi

    OdpowiedzUsuń