Co ja tu wyprawiam?

Obserwuję, notuję, komentuję. Potrafię ostro przyłożyć, ale nie robię tego notorycznie. Pistacjowy blog jest moją osobistą odtrutką na polityczno-obyczajowe niestrawności. Piszę głównie dla siebie, ale Wasze wizyty cieszą mnie niezwykle. Wpadajcie o każdej porze, pogadamy :))

środa, 29 czerwca 2011

Rydzyk ma łeb

Ojciec Tadeusz Rydzyk pojechał do Brukseli, żeby się poskarżyć, przed znienawidzoną przez siebie UE, na Polskę. Polska jest obecnie, według ojca Rydzyka, państwem totalitarnym i on się uważa za dyskryminowanego. Wraz z całym kościołem się uważa za dyskryminowanego. PiS w milczeniu przyklaskuje i Tadeusza Rydzyka dyplomatycznie wspiera, a przy okazji znowu wraca do teorii spiskowej dotyczącej katastrofy smoleńskiej. Walka o władzę i tłuste koryto trwa. A propos "tłuste", to już dawno nie widziałem szczupłego klechy... ale to z pewnością przypadek.

O Rydzyku znowu wszyscy mówią: ja, premier, media. Ma facet łeb pośrodku.

10 komentarzy:

  1. Na tego człowieka brak mi słów. Próbowałem coś napisać, jakoś go skrytykować, ale to się nie da. Za dużo wulgaryzmów mi wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najgorsze, że tak miesza ludziom w głowach, że później się z nimi nie da rozmawiać na żaden temat:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasadniczo zaczyna brakować mi definicji, pod które mógłbym podciągnąć to nasze biedne państwo. Zdegenerowana demokracja? Zwyrodniała republika? To tak na marginesie...

    OdpowiedzUsuń
  4. A co do Rydzyka. Chciałbym mieć premiera, który potrafiłby działać tak samo skutecznie. Poza tym (...)(...)(...)
    Całkiem przypadkiem leci mi właśnie z głośników "Generał Ferreira" Kultu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kościół zawsze gromadził najzdolniejszych polityków. Religia to świetne narzędzie do manipulacji masami i do zdobywania władzy. Jak świat światem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki z tego wniosek? Nie mów tego głośno!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla rozsądnych właśnie nikt, ale dla bezmózgowców - przywódca duchowy. Pod przykrywką wiary chrześcijańskiej i ochroną kościoła redemptorystów, manipuluje ludźmi na modłę kościoła scjentologicznego. Uważam, że jest niezwykle cwany i niebezpieczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Pojechał do Brukseli, aby się poskarżyć przed znienawidzoną przez siebie UE"

    To w zasadzie powinno wystarczyć. Ja oczekuję podróży do Izraela i wygłoszenia w Knesecie skargi na Judeopolonię wiodącą nasz kraj do nieuchronnej zguby.
    Trzeba widzieć komizm tej postaci i tej sytuacji. lepiej się śmiać, niż zwariować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Komizm komizmem i mogę mieć tylko nadzieję, że masz rację, bo w głębi duszy obawiam się, że rozwijający się biznesowo Rydzyk, w połączeniu z PiSem znajdą w końcu wystarczającą liczbę zdesperowanych zwolenników, aby wygrać któreś tam wybory. Wtedy będzie jeszcze komiczniej, ale wesoło z pewnością nie.

    OdpowiedzUsuń